Rabu, 28 September 2011

MARDY GRASH SUNWAY HOTEL GOEGERTOWN

23 September 2011 Anak2 didik Aku telah menimba pengalaman yang amat berharga untuk merasai suasana sebenar ketika dalam majlis rasmi.Selama ini pendedahan dan tunjuk ajar yang aku berikan telah di praktikan dan di gunapakai semasa majlis ini.Aku sendiri Berpuas hati dengan hasil yang di tunjukan mereka.Kerana mereka tidak lupa apa yang telah aku ajar mereka selama ini.Mereka ini telah di pilih secara rawak untuk merasai suasana sebenar.Mereka terdiri dari Boyer@photo (senior) , Raihana@photo , Iema@kamarina , Abd Aziz
       Pada Gm & HR Hotel Sunway Goegertown Ribuan terima kasih kepada Kwan min minh , Zureen , Livia Richard , Kirti Sharma & staf yang terlibat kerana masih memberi kepercayaan kepada aku dan STREET PHOTOGRAPHER` TEAM untuk menlaksanakan tugas ini.Ini bukanlah kali pertama aku bersama Sunway Hotel. ini adalah tahun Kedua anda Warga Sunway Hotel Goegertown memilih aku bersama Team aku yang baru ditubuhkan.Dengan ini kami menepis segala tomahan dan sindiran dari sesetengah pihak yang banyak membakar semangat kami.Alhamdulilah Kami sentiasa akan melangkah dan terus melangkah.Aku disini akan berganding tangan bersama Team ini untuk melangkah Sehingga tiba penghujung Seni kami...

(gambar2 boleh di lihat di ruangan aktiviti)

2 ulasan:

  1. waaaaa...teringin nk ade DSlr mcm korg...huhu

    BalasPadam
  2. hahah...kumpul duit cket2 dulu bro...sebab student aku dari kl pon ader datang blajar...aku bagi ilmu free je..

    BalasPadam