Rabu, 28 September 2011

Majlis Hari Raya Kelab Gymnasium Rakyat S.P.U


24 september 2011. Selepas shoot staff Party Sunway Hotel.hari sabtunya pula aku terlibat untuk satu majlis Hari Raya Anjura Kelab Gymnasium Rakyat Seberang Perai Utara (S.P.U) pula.Dengan Keadaan yang kurang bermaya aku tetap Shoot.Rezeki Jangan Ditolak.Aku kuatkan Kudrat untuk shoot juga.Anak2 didik aku dah keletihan untuk membantu,jadi terpaksalah aku shoot sorang2.Majlis tamat 12mlm.bila balik aku terus tido sampai puas,Sebab esoknya aku perlu Begerak Ke Air Tawar di Daerah Manjung.Dalam mata Kuyu2...sampai juga aku untuk menguruskan kerja aku.Bila siap kerja ni aku akan Puas.Nampaknya rezeki semakin melimpah.Tapi aku tidak sesekali akan lupa asal Usul aku.Setiap langkah aku melangkah sudah pastinya STREETS PHOTOGRAHER`TEAM akan aku bawa mengiringi aku.Kerana Aku akan terus berkarya selagi aku termampu dan aku akan terus menjadi jurugambar seabadinya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan