Isnin, 21 April 2014

Dalam diam aku sangka aku hanya seorang jurufoto yang mengecapi kejayaan hanya diluar ...bukannya dari dalam Perhikmatan aku..tapi bila aja pulang dari Lubnan..herm aku pula ditugaskan untuk menjadi jurugambar.kekadang kedudukan aku tergugat juga kerna MAB juga perlukan aku.buat masa ini alhamdulilah..masih berjalan dengan lancar penugasan aku.kat sini aku bukan nak cerita apa2..cuma aku nak ceritakan bekenaan seseorang,Budak ni orang baru dalam alam ketenteraan..aku pon hairan Lens aku tak kan terlepas mendapatkan shoot muka dia..dia ni macam seolah mempunyai sesuatu yang unik bagi aku..(berdasarkan pengalaman)banyak kelainan.Cuma sebagai seorang Leader aku harus nampak tegas.Ramai anak2 buah aku mahupun lelaki tak berani sangat dengan aku.kerna aku jarang senyum..biarlah aku simpan sifat aku tu..Konon2 seorang yang tegas..Diorang tak tahu aku ni kuat mengusik.tapi dengan Mahluk tuhan yang bernama HALIZAH ni aku hampir kantoi..dia macam dah boleh baca perangai aku sebenar..dia pun kuat menyakat aku..macam dia tau je cara aku..tapi tk de apa2lah aku suka cara dia..insyaalah satu hari nanti aku akan bawa dia ke alam fotografi ini jika berkesempatan.aku memang suka cara dia,percakapan,senyuman dia..sebab tu aku selalu sakat dia...harap dia tk baca blog aku ni..hehe..dibawah beberapa shoot curi2 yang aku upload...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan