Jumaat, 6 September 2013

Kisah di balik suka dan duka



Dalam Pengakhiran misi aku di sector west lubnan keadaan kembali panas dan keadaan agak tegang..ini memerlukan kami berwaspada sebilang masa.jadi ianya menghadkan aku untuk merakam foto2 menarik aku.tapi aku bersyukur kerna dapat memikul tugas ini.malah aku bangga bersama teman2 dalam misi ini,adakalanya aku juga merindui keluarga aku di malaysia.tapi disini aku punya kawan2 yang baru aku kenali yang sentiasa menemani aku sebilang masa.Setiap penjuru yang ditugaskan pastinya aku mudah mendapat teman.
        Situasi yang paling menarik aku bertemu seorang jurufoto profisional dari negara lubnan ini.dia mengakatan aku berpotensi melangkah jauh kerna aku mempunyai cara komunikasi aku yang tersendiri.Dari situ aku akan lebih mudah di dampingi orang kerna mereka senang dengan cara aku.walaupon begitu aku tidak lupa tujuan asal aku keini..munkin inilah yang di katakan "BORN TO PEACE"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan