Isnin, 24 Januari 2011

CaTaTan


JOm Outing Bersama kami Di Daerah Gunung Keriang







SunWay Hotel Georgetown Pulau Pinang


Long Service Award 2010

27 Januari 2010

Ucapan Ribuan Terima Kasih Pada Yang Kwan Min Minh, Livia Richard,Kirti Sharma, Zureen, Rina Hamid ,Siti Dan Pada Semua Staff-staff yang terlibat .


Terima kasih juga Kerana Anda Memberi Kepercayaan Pada Saya Untuk turut sama-sama Menjayakan majlis Long Service Award 2010 kali ini.Bagi Pihak saya amatlah terharu kerana menerima layanan yang terbaik dari pihak anda.Keramahan Anda melambangkan Peribadi anda yang terbaik.Pada anda semua kita akan berjumpa lagi di lain masa jika ada kesempatan.Dari Pihak Saya , Kami Akan Sentiasa menyokong Perjuangan anda


Sekali Lagi Ucapan terima kasih Pada Semua Staff

Sunway Hotel Geogetown Pulau Pinang

Salam Sejahtera Pada Semua Pelawat-Pelawat Blog Saya ini.Dengan Rendah Diri Saya mengalukan Anda-anda yang lebih Berpengalaman & Pada mereka yang masih baru dalam bidang ini. Di blog ini juga anda boleh berkongsi pengalaman,skill & cara untuk menjadikan Seni ini lebih bermakna.setiap kepuasan yang anda dapat bolehlah di kongsi bersama.anda juga boleh menyumbang sumbangan foto-foto anda.pendapat dan apa sahaja selagi ianya tidak bercanggah dan menyinggung dengan sesetengah pihak Arena Seni Fotografi ini adalah Seni yang bernilai.Bagi Seorang Jurufoto ianya adalah kepuasan.Mereka ini tidak mementingkan wang ringgit semata-mata.malah yang penting bagi mereka adalah mengangkat seni ini di tempat yang lebih tinggi.sebagai seorang jurufoto amatur saya amat menyanyangi seni ini.kerana ianya seolah telah sebati dalam diri saya. akhir kata dari saya kepada semua"marilah Kita Memartabatkan seni ini selagi kita termampu. terima kasih.

2 ulasan: